Busca no blog

mércores, 15 de abril de 2015

Microrelatos de "La Voz de Galicia"

       
        
   Hoxe sae publicado no Xornal Escolar de La Voz de Galicia os gañadores dos Microrelatos. Os nosos alumnos Ainara , Pablo e Hugo ocuparon os 2º, 3º e 4º postos e estes foron os seus escritos:
 Nombre y apellidos del autor:Ainara Rodríguez Adao
Título del relato:El Albergue de los Cabritillos
                   "En un pueblo casi deshabitado vivían unos pocos y solitarios abuelitos. Era muy bonito, pero faltaba alegría en sus calles. Un día de marzo nacieron unos preciosos cabritillos que pronto se hicieron los amos del pueblo. Las gentes estaban encantadas con su compañía, por eso el pueblo enseguida fue conocido como "El Albergue de los Cabritillos". En septiembre apareció un autobús lleno de niños que querían ver los famosos animalitos. Era una excursión escolar. Así fue como estas personas tuvieron la compañía de los niños de día y la de los cabritos de noche y no volvieron a estar tan solos".

Nombre y apellidos del autor:Pablo Danta Pérez

Título del relato:El colegio mágico
                  "Anoche tuve un espléndido sueño:
Soñé con un colegio mágico. Todos nos divertíamos y estábamos cómodos. No teníamos asignaturas, ni exámenes, ni deberes... Cuando notábamos que estábamos cansados, pedíamos permiso y salíamos al patio. Claro que también trabajábamos algo... En fin, para mi, era una maravilla.
¡Pero solo era un sueño!
"

Nombre y apellidos del autor:Hugo Núñez Luís
Título del relato:A puñazos polo traballo
                "Un día calquera, en Lugo, abríase un establecemento no que recollían solicitudes de traballo da xente. Debido a isto, o pai Xoán, que non tiña traballo, foi alí. El tiña fama de ser un pouco agresivo, a vida non lle daba moitas alegrías, pero era un bo home.
A sorpresa foi para a familia de Xoán cando se enterou de que o pai estaba nun hospital por terse pelexado con outro parado na cola do paro.
E digo eu, cando se terminarán os problemas do paro?
"

 

Ningún comentario:

Publicar un comentario